VACATURE MANAGER VASTGOED
(32 tot 36 uur per week)

‘Ben jij een manager die meewerkt, aanpakt en beslist’?

Gewoon bijzonder dát is MaasWonen!


MaasWonen is er voor ouderen in de regio Rotterdam en zij hebben de toekomst! Onze vastgoedportefeuille bestaat uit wooncomplexen en verpleeghuizen en is volop in transitie. We zijn een informele organisatie en kennen onze huurders goed. De komende jaren investeren wij flink in ons vastgoed zoals nieuwbouw, duurzaamheid , en grootonderhoud projecten. Vier jaar geleden is de afdeling vastgoed opgericht en nu zijn wij toe aan de volgende stap en hebben een vacature voor een;

Manager Vastgoed (32-36 uur)


Wij communiceren met een open houding en het managementteam ziet ook graag jouw persoonlijke kant. Wij helpen elkaar en spreken elkaar aan, halen en brengen informatie bij elkaar op en checken wat dat voor de andere afdelingen en de organisatie betekent. Als er zich een uitdaging voordoet dan voelen wij ons als team verantwoordelijk om dit op te lossen. Dit is voor ons de basis voor een prettige, veilige en resultaatgerichte samenwerking.

Wat ga je doen?

Je hebt er plezier in het team van zeven collega’s te coachen zodat zij optimaal kunnen functioneren. Het team bestaat uit een projectmanager, projectleider planmatig onderhoud, projectmanager verduurzaming, opzichter dagelijks onderhoud, contractbeheerder en een medewerker Vastgoed. Er is veel kennis aanwezig en jouw collega’s willen graag met je sparren over inhoudelijke vastgoedvraagstukken. Je geeft ze eigen verantwoordelijkheid met als doel dat zij met eigen oplossingen komen. De contouren van het afdelingsplan, beleidsontwikkeling, visie op het strategisch beleid, portefeuille strategie en assetmanagement zijn duidelijk. Je actualiseert deze regelmatig en bent verantwoordelijk voor de uitvoering. De (meerjaren) begroting die door de medewerker Vastgoed wordt opgesteld en periodiek financiële verslaglegging maken je werk enorm afwisselend. Dit doe je in nauwe samenwerking met de afdeling financiën en bedrijfsvoering. Je geeft (ongevraagd) advies aan het managementteam, Bestuurder en op verzoek adviseer je de RvC.
In 2025 en 2026 hebben wij een forse opgave waarin de verduurzamingsprojecten worden omgezet in uitvoering. Dit is voor de afdeling Vastgoed geen routine. De impact op de organisatie en onze huurders is groot. Jouw rol is de planning en uitvoering te bewaken en de financiële sturing hiervan. Liggen we op koers of moeten we in de volgende fase bijsturen? Door onze schaalgrootte zijn je werkzaamheden heel divers zodat je je ook bezighoudt met brandveiligheid en een pittig investeringsvoorstel. Je schakelt makkelijk naar de dagelijkse operatie als een collega ondersteuning nodig heeft bij het optimaal gebruikmaken van ons nieuwe ERP systeem.

Speerpunten zijn:

  • Grote nieuwbouw- grootonderhoud en verduurzamingopgave met de daarbij behorende fasedocumenten en het optimaliseren van de dagelijkse (reparatie- en onderhoud) processen.
  • Verder verfijnen van het contract met onze vaste dagelijksonderhoudspartners.
  • Organisatie-, afdelingsontwikkeling en het coachen van medewerkers die diep in de materie zitten en behoefte hebben aan een technisch inhoudelijke sparringpartner.
  • Het contact en de communicatie met onze huurders is erg belangrijk en zij worden bij projecten nauw betrokken. Door goede samenwerking met de afdeling klant en wonen komen huurders niet voor verrassingen te staan.

Dit breng jij mee

Communicatief ben je sterk en je bent goed in staat zaken op papier te zetten. Kennis van vastgoed, onderhoud en duurzaamheid. Analytisch ben je scherp en je schakelt makkelijk van strategie naar operatie. Een aanpak waardoor je zaken niet alleen vanuit vastgoed bekijkt maar ook een bijdrage levert aan de resultaten van de hele organisatie. Je bent een sterke verbindende persoonlijkheid waardoor je collega’s graag iets van je aannemen. Wij zijn benieuwd wat jij van ons nodig hebt om te slagen als manager Vastgoed.

Wij bieden

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling bij goed functioneren.
  • Een maandsalaris tussen € 6.000,- en € 8.000,- op basis van 36 uur (schaal M, Cats).
  • Vergoeding van 2/3 deel van de pensioenpremie en je kunt bepaalde arbeidsvoorwaarden uitruilen.
  • Wij hechten belang aan jouw ontwikkeling en je krijgt elk kalenderjaar een ontwikkelingsbudget van € 900,- om vrij in te zetten op basis van 36 uur.
  • Wij vinden een goede balans tussen werk en privé heel belangrijk. Je werkt waar dat het beste uitkomt zowel op kantoor als thuis.
  • Eindejaarsuitkering van minimaal 2%.

Interesse?

Als je enthousiast wordt van deze rol en je denkt nog geen allround manager vastgoed te zijn dan nodigen we je ook van harte uit te reageren. Samen bespreken we wat je nog te leren hebt. Kennis van volkshuisvesting is fijn maar niet noodzakelijk. Omdat het een stevige rol is, heb je Hbo- werk en denkniveau. Philipe van Hezik verzorgt voor MaasWonen de werving & selectie van deze positie. Voor meer informatie kun je contact met hem opnemen via philipe@vanhezikenpartners.nl en 0643495666.

Toon interesse in deze functie

    CV uploaden (PDF)

    Bedrijf:
    MaasWonen
    Geplaatst op:
    4 september 2024
    Aantal uren:
    32 tot 36 uur per week

    Stuur direct een bericht