INGEVULD

VACATURE MANAGER VASTGOED
(32 tot 36 uur per week)


Samen met de medewerkers van Qua Wonen en onze netwerkpartners hebben wij een zelfbewust Koersplan 2023-2026 opgesteld. Om deze ambities waar te maken gaan wij samen de grenzen verleggen. Help jij deze doelstellingen in 2026 waar te maken en de vastgoedafdeling verder te ontwikkelen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als sterke leider van onze vastgoedactiviteiten inspireer en motiveer je je omgeving. Samen gaan we voor de realisatie van ons Koersplan; het bouwen van 200 sociale woningen, de doorlooptijd van plan naar vergunning terugbrengen naar minder dan een half jaar, tempo maken en leveren, denken in mogelijkheden en anders kijken en doen. Nieuwe woonconcepten ontwikkelen met onze partners, verduurzamen van ons bezit; 95 % van de energie labels naar minimaal D niveau brengen en 4000 zonnepanelen plaatsen. Een goede verhouding vinden in woonlasten en wooncomfort voor onze huurders. De waardering van onze bewoners op minimaal 7,3 houden.
Je faciliteert en verbindt binnen de organisatie en met externe partners maak je gebruik van elkaars deskundigheid. Jij komt met vernieuwende ideeën over de toekomst want dat vraagt iets anders dan wat we vandaag doen in een snel veranderende maatschappij. Je communiceert duidelijk en werkt planmatig. Je draagt zorg voor een toekomstbestendig bezit. Met altijd een zorgvuldige afweging tussen sloop, onderhoud en renovatie. Dit doe je samen met je team en andere collega’s waaronder het assetteam. Je zorgt dat op strategisch en tactisch gebied alles wordt gedaan om onze duurzaamheidsdoelstellingen te realiseren. Je vertaalt dit naar een passende werkwijze in je team waarbij verantwoordelijkheden bij de juiste collega’s liggen.

Over de afdeling

De afdeling bestaat uit 25 medewerkers en is onderverdeeld in ontwikkeling, beheer en niet planmatig onderhoud.. De medewerkers vinden het belangrijk dat je voor jouw team staat en oprecht interesse toont en hen de waardering geeft die ze verdienen. Zij vinden in jou een waardevolle inhoudelijke sparringpartner die hen helpt te ontwikkelen. Wij hebben veel talent in huis en gaan tot het uiterste om invulling te geven aan de sociale woonopgave in de Krimpenerwaard en Krimpen a/d IJssel. Medewerkers nemen eigen initiatief en een kritische houding wordt gewaardeerd om voortdurend te verbeteren.
Belangrijke eigenschappen die wij in jou zoeken, zijn:
  • Inhoudelijk sterk: je weet waar je het over hebt en begrijpt de inhoud en je opgave.
  • Daadkrachtig: je bent een professional die in staat is om snel en doeltreffend beslissingen en actie te ondernemen.
  • Resultaatgericht: je bent in staat om visie en strategie te vertalen naar concrete acties, doelen en resultaten.
  • Vastberaden: staat ergens voor en bent volhardend in het nastreven van je doelen en overtuigingen.
  • Doorzettingsvermogen: je laat je niet snel van je stuk brengen, ongeacht welke obstakels of weerstand je tegenkomt.
  • Gestructureerd: je bent in staat om overzicht te houden, complexe situaties te ontwarren, prioriteiten te stellen, bij te sturen en een duidelijk plan van aanpak te formuleren.

Over ons

Onze gewenste organisatiecultuur kenmerkt zich door goed samen te werken met andere afdelingen en elkaar aan te spreken. Jij bepaalt mede de koers om de ambities te realiseren en de organisatie verder te ontwikkelen. Het managementteam (mt) bestaat uit de bestuurder, manager vastgoed, manager wonen, manager strategie & participatie en manager bedrijfsvoering. In het mt worden meningen gedeeld en gediscussieerd waarna we een besluit nemen die we samen uitdragen.

Dit hebben wij jou te bieden

  • Een vaste aanstelling is bespreekbaar.
  • Je levert een bijdrage aan een maatschappelijke organisatie die er toe doet.
  • Salaris tussen € 5.653,- en € 8.080,- op basis van 36 uur per week.
  • Vergoeding van twee derde deel van de pensioenpremie en je kunt bepaalde arbeidsvoorwaarden uitruilen.
  • Wij hechten belang aan jouw ontwikkeling en je krijgt elk kalenderjaar een ontwikkelingsbudget van € 900,- om vrij in te zetten (op basis van 36 uur per week).
  • Wij vinden een goede balans tussen werk en privé heel belangrijk. Je werkt waar dat het beste past, zowel op kantoor, in de wijk als thuis. Je krijgt een ruime vergoeding om een thuiswerkplek in te richten.
  • Toegang tot onze online leeromgeving.
  • Vergoeding voor jouw sportabonnement of de aankoop van een fiets;
  • Eindejaarsuitkering van minimaal 2%.
  • De mogelijkheid arbeidsvoorwaarden uit te ruilen, bijvoorbeeld voor de aankoop van extra verlofuren.

Iets voor jou?

Als je enthousiast wordt van deze gave rol en je denkt nog geen allround manager vastgoed te zijn dan nodigen we je ook van harte uit te reageren. Samen bespreken we wat je nog te leren hebt. Kennis van volkshuisvesting is fijn maar zeker niet noodzakelijk. Omdat het een stevige rol is, heb je Hbo- werk en denkniveau.
Philipe van Hezik verzorgt voor Qua Wonen de werving & selectie van deze positie. Voor meer informatie kun je contact met hem opnemen via philipe@vanhezikenpartners.nl en 0643495666.
Een assessment en integriteitstoets maken deel uit van de procedure.

Toon interesse in deze functie

    CV uploaden (PDF)

    Bedrijf:
    QuaWonen
    Geplaatst op:
    22 juli 2024
    Aantal uren:
    32 tot 36 uur per week

    Stuur direct een bericht